Annas Ostpaj


Lovade en arbetskamrat att jag skulle skriva ner receptet på Annas
goda ostpaj
, men tänkte att det kanske var fler som ville ta chanen att
smaka något riktigt, riktigt gott! Den är alldeles underbar...........

PAJ för 4-5 personer
1 ppk maizena pajmix 
3 dl riven, lagrad ost (ex svecia, greve, präst) 
2 dl creme fraiche OBS EJ lätt
1 dl matlagningsgrädde
1 bit grön eller blå mögelost

Blanda ingridienserna och lägg i pajskalet.
Grädda ca 30 min i 200 grader (mitt i ugnen)

Servera med en stor härlig sallad! MUMS!

Smaklig måltid

Kommentarer
Postat av: Helena

Ojojoj, det lät himla smarrigt och himla onyttigt :-) Onyttigt är gott, det har jag alltid sagt ;-) Ha en bra dag!

2008-04-17 @ 07:50:06
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Julia

yikes! den där lät bara _för_ god! ja ja, bara att lägga till på last-listan!
Typiskt karlar att hålla på och peta i renoveringsdetaljer... Men han vet bättre än att kommentera målning etc, får då får han göra det själv!
kram

2008-04-17 @ 11:08:10
URL: http://chocolatefrog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0