Bebisbesök.....

...eller, mamma & bebis- besök får man ju säga! en fd arbetskamrat var här med sin
jättesöta lilla bebbe idag. Sken som en sol gjorde hon,  nästan hela tiden. Vad kul
att träffas, det blir ju mest ute på gatan eller i affären! Vi har fikat, pratat om allt mellan
himmel och jord! Sen får jag väl erkänna att jag snosat lite också, hur kan man låta bli?
Åh, hade jag inte varit så gammal hade jag nog skaffat en till! Fick lov av mamman att visa
bilder på lilla bebistjejen! Visst är hon väl alldeles underbart söt?
           
Våran bebis, katten Bam, var ovanligt varsam när det var bebis på besök.
Inga klor eller tänder då inte! Han undrade nog mest vad det var för
konstig figur som låg och sprattlade på golvet! Till slut blev "Bebben"
trött så hon fick låna min säng!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Hejsan! Var festen bra?:) Söt bebis:D

2008-04-01 @ 20:25:38
URL: http://thildafisen.blogg.se
Postat av: Helena

Men herregud, du är väl inte gammal! Se på mig, skiljer inte många år och jag har ju en liten going, sätt fart på gubben bara ;-)

2008-04-02 @ 09:25:57
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0