Hoppa i bingen....

... Funderar på om jag ska göra min kära, emenenta snickare till sambo, sällskap
i bingen. Han ska ju upp tidigt och spela golf, medan jag får besök av mitt syskonbarn
 Nathalie, tidigt i morgon bitti! Vill ju passa på att se henne så mycket som möjligt
då hon bor och studerar i Kalmar för tillfället! tänkte komma igång tidigt och röja lite
i trädgården också, kanske ta fram lite möbler på altanen, de lovade fint väder, så
eventuellt blir det premiärgrillning i morgon!! Inte illa va?

Kommentarer
Postat av: Lindus

Vi hade premiärgrillning ikväll vi, det var riktigt gött faktiskt

2008-04-19 @ 23:50:08
Postat av: Julia

Här var det också premiärgrillning, härligt! Vi brukar grilla året runt, men vi har haft slut på kol ett par månader så det har inte blivit så mycket med det tyvärr.
Hoppas ni har en mysig dag imorgon! Själv ska jag på blomsterjakt!
kram

2008-04-19 @ 23:53:01
URL: http://chocolatefrog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0