Jag lever nu...

Jag sover lugnt
Jag vilar  i din famn
Det känns så tryggt
att du är här
Du har fått mig att förstå
att det vi önskar oss
att det vi drömmer om
det  kan vi få
om så bara för en stund

Jag lever nu
Jag vill alltid vara ung
Att allt ska kännas nytt
precis som första gången
Jag lever nu
Jag känner mig så stark
Jag vill se och göra allt
men tiden går så fort
och allting har ett slut

Jag lever i nuet
Tar vara på den stund
vi får tillsammans
Tiden går
Och jag är så rädd
att något ont ska hända nån
som står mig nära
som jag älskar
och allting blir försent

Jag lever nu
Jag vill alltid vara ung
Att allt ska kännas nytt
Precis som första gången
Jag lever nu
Jag känner mig så stark
Jag vill se och göra allt
men tiden går så fort

Svara mig
Om det finns en högre makt
vill jag ha ett evigt liv
och aldrig nånsin dö
Det skrämmer mig
att allting ska ta slut
och att allting som vi gjort
betyder inget mer
som vissna löv i vinden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0