Luckor & lack

Idag har jag tvättat de "gamla" skåpluckorna, som ska på lack i morgon.
Kommer inte ihåg om de sa att det skulle ta upp till 2 veckor, eller minst
2 veckor tills de är klara, men jag hoppas förståss på det förstnämnda. Helst inte så länge
heller, jag vill att det ska bli klart! Våra "gamla" luckor köpte vi för ca 5 år sedan
och är för tillfället gröna, men även de ska nu bli vita . Stilen på de gamla
och de nya som är vid bardisken är lika, och eftersom de inte är brevid varandra
tror jag inte att det kommer att synas att de inte är exakt lika. 

För övrigt har det stått still i köket, tycker gubben behöver vila lite ibland också,
men i morgon kör han nog igång igen. Bara taket är målat kan vi nog ställa in
köksmöblerna, och bara det ska bli riktigt skönt, så slipper man dra in all mat
till vardagsrummet. Ska ju inte klaga, vi har inte hållit på så länge, pratade med
S på affären igår, och hon berätttade  hur de rotrenoverat, och t o m varit under
golven och skyfflat jord! Snacka om renovering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0