Träning


Jaa, då kom man igång med träningen igen då!!  Äntligen!
Det är ju så mycket roligare när man är några stycken!
Syndes  nog väl, att vi var lite ringrostiga bland maskiner
och träningsredskap och vi skrattade gott, när lilla A ropade på
J, som redan tränar lite då och då, hur man skulle få igång
cykeln med alla knappar och finesser.....
- Man trampar, ropar J tillbaka, ha ha ha........ Jag sa ju att vi
var ringrostiga, och inte gjorde det saken bättre att de slagit
ihop Måbrahallen, med styrketräningen, så där kryllade det
av "Johnny Bravos!"  Om ni undrar vad det är för något,  kan jag
meddela att de är unga killar som sliter ont med att träna över-
kroppen,
men glömmer bort att de har en nederdel också!
Nåja, i 1 ½ timma körde vi cykel, crosstraining, löpband & olika
maskiner i styrketräningshallen! Nu har vi bokat en tid tíll veckan
också, eftersom de har stängt p g a montering av nya maskiner!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jo jag ska försöka. Hur är det med dig, min vän?

2008-04-03 @ 08:44:46
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Helena

Hehe, jepp, den sitter på mig...

Vad duktig du har varit som tränat! Jag måste också försöka lite bättre, man mår ju bättre och blir piggare om man rör sig.

Ha en bra dag!

2008-04-03 @ 08:55:38
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0