Träning....

......utan en enda "Johnny Bravos"! Idag gick vi iväg direkt efter jobbet klockan 14,
och det var nästan helt tomt då, så vi kunde i lugn och ro utforska alla nya maskiner!
Cyklade, körde lite styrka och avslutade med crosstrainern! Riktigt kul faktiskt, så när
gubben kom hem, spände jag musklerna för honom och visade vad "stark" jag redan
blivit, men hans flin fick mig plötsligt att känna mig lite osäker, om så var fallet!
Nåja, ni vet väl alla hur gubbar är! Var så duktig idag tyckte jag ,
så jag kunde cykla hem och fika på den sista biten av snickerstårtan!
Antar att jag står på plus minus noll igen nu?

Kommentarer
Postat av: Lindus

saknade ni mej idag elr
;).
nejdå men jag kände mej så lite taggad som en människa kan bli.... nästa gång kommer jag med.....men har ni bokat nån ny tid elr ?? fasen att ja missa "lugna" träningspasset uuutan hunkisarna ..
kramis

2008-04-17 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0