Uggla på svt 24

Missade ju förra avsnitttet, tyvärr! Så nu väntar jag
med spänning på programmet ikväll! Många säger att
det ska vara jättebra! Uggla var min stora idol i tonåren,
och jag rände runt i folkparkerna och lyssnade på honom.
Speciellt efter att han släppt LP:n "Välkommen till folkhemmet"!
Den var superbra och jag har många glada minnen från den tiden
vill jag lova! Uggla, still going strong!!!!




23.30 Var fan är mitt band?

Del 2 av 8. Magnus Uggla är ute på en roadtrip i Sverige för att hitta musiker till ett nytt band.
Med sig i bilen har han sin mångårige kapellmästare Martin Hedström och den oerfarne
chauffören och turnéledaren Josef Leksell. De beger sig mot västkusten och passar på att
testa gitarristen Joakim som jobbar på trucklager i Mjölby på vägen. I Göteborg ordnar Uggla
audition på rockklubben Sticky fingers, går på gayklubb med chauffören Josef och, naturligtvis,
drar en massa Göteborgsvitsar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0