Uppdatering köksrenovering

       
Har inte blivit så mycket gjort under helgen, men taket och bänkskivan är målad,
knopparna sitter på plats i den nya delen
. Sen har gubben byggt tätt på sidorna om
lådhurtsarna. Nu ska han fixa till bänkskivan till själva baren, det ska byggas till
uppe vid taket, och det ska sättas i spotlights,  det ska målas runt skåpen i den
gamla delen, som har varit grön, och nu ska bli vit. Det ska kaklas mellan bänk-
skivorna i bardisken, samt över diskbänken. Även det ska bli vitt. Måste bestämma
oss för vilken fläkt vi ska ha, sen är det bara att vänta in skåpluckorna som är på
lackering. Listerna ska bytas i vardagsrummet, vi ska köpa barstolar mm mm
En hel del återstår innan allt är klart, men det är heller ingen panik! Tror att jag ska
köpa till en vitrinlucka till bardelen, då det inte blev riktigt som jag tänkt mig vid hög-
skåpet. Blir nog en vitrinlucka högst upp, sedan två hyllor där jag ska ha rottinglådor,
och längst ner den skåpdörr som redan är på plats.
LIDINGÖ Vitrindörr

Kommentarer
Postat av: Ananas

Snart dags att komma på inspektion. :) Kram

2008-04-14 @ 22:21:50
URL: http://ananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0