Valborgsfirande....


...blev det naturligtvis idag. Syster yster med familj kom hit, och tillsammans
åkte vi ner till årets majbrasa! Träffade Bla AnanasAnna, med sin stora kärlek,
Jeanette, Annika 1 med "Gubbe" & ungar, Annika 2, med barn och barnbarn
och många många fler. Förutom majbrasa bjöds det på både drillflickor &
fyrverkerier, som small så högt att man fick hålla sig för öronen. Nu har "släkten"
åkt och vi slappar lite, vill inte lägga mig förrän min kära dotter kommer hem, fast
att jag är vråltrött, men jag ser fram emot en lång sovmorgon i morgon bitti, så det
ska nog gå bra. Träffade henne under kvällen, och hon var lugn, ingen fylla där inte!

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0