Vilken dag!

Idag jobbade jag först till 15.00 och när jag kom hem var
min storasyster och hennes två trollungar här! Alltid roligt, de är så
hima goa på alla sätt och vis! När de åkt hem, skjutsade jag & gubben in Josse
och en kompis till stan, och samtidigt  passade vi på att hoppa in till Ikea
för att köpa hem en del saker till köket. När vi kom hem vid 20.30 fixade jag lite
käk, medan gubben bar in allt vi handlat.... Så nu sitter jag här, "nyäten"
och vråltrött!!!!  Känner nästan panik över att jag ska orka upp till jobbet
i morgon bitti! Det berot nog mest på att jag inte sovit så många timmar inatt, 
pga värken, men blir det likadant denna natt, tänker jag ta mig en tablett, även 
om det blir mitt i natten och jag tänkt slippa ta nåt då!  Är så nyfiken inför morgondagen,
för då ryker halva köks-väggen bort! Håll tummarna för att det blir bra, för vad gör jag annars?
Säger typ att, -det här blev inte så bra, hmm, kan du sätta upp väggen igen, älskling?
Nej, tror inte det va, bara att gilla läget.... Tur man är på jobbet när han tar fram rondellen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0