Att jag ALDRIG lär mig.....

Gick ju runt som en ångvält här igår, dammsög, dammade, drog fram möbler,
vände allas madrasser, bäddade rent och skurade!
(Just det, en RIKTIG städ, inte
en sån som jag oftast gör) Tvättade, hängde tvätt mm mm.... Kände mig rikitgt duktig
igår kväll, faktiskt! Men som ett brev på posten sitter jag nu här, halvt handikappad
med krämpor här och där! Detta vet jag ju egentligen! Jag vet att jag ska göra lite
i taget, men när man är mitt uppe i allt, så är det lätt att glömma.... Nu ordinerar jag
mig själv vila, Ipren, en god bok och kanske nån kaffegäst? Vi får se vad dagen ger!
T j i n g e l i n g !

Kommentarer
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Åh, vad jag känner igen det där. Har Du läst om "Pacing"? Det är en bra metod, så att man lugnar ner sig lite de dagar man mår bra. Har Du ME?

2008-08-12 @ 12:06:20
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0