Dagens 3 tålamodsprövningar......

1. Katten som är sur!! Förstår inte vad det tar åt honom ibland! Har ju ingen erfarenhet heller vad det gäller katter!
    Ibland blir han sur eller något, och hoppar på en! Det går över ganska snabbt, men är ändå irriterande. Vi har haft 
    katten i över ett år och det har hänt 5-6 gånger skulle jag tro! Vet någon vad det beror på? Är det normalt?

2. Hinna in till stan, hitta några fina 18-årspresenter som jag kan känna mig nöjd med,  till 2 av mina syskonbarn på 55
    minuter eftersom de stänger butikerna klockan 19. Tålamodet var på upphällningen, då jag plötsligt hittade vad jag
    sökte klockan 18,80. Fem minuter senare var jag ute ur butiken, med presenterna inslagna och klara! JIPPIE!

3.
Kommer hem och ska blogga lite, och allt bara hänger sig hela tiden!!!!!! Det som brukar ta några minuter, har säkert
    tagit mig en timma ikväll!!!! 

     
     Har dock klarat av alla dessa tålamodsprövningar idag! Känner mig nöjd!!!

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0