Filles Ölbar....

       

Med risk för att vara barnslig, har jag fortsatt att pyssla lite i 
gillestugan som vi började med för en vecka sen, eller så...
Gubben fick ju bl a en Drugmaster på sin 40-årsdag, och var
skulle den passa bättre om inte i gillestugan? Det har ju, på gott
och ont blivit ett riktigt gubbrum... Storbildstv, biljardbord och så nu
en liten bar.... När jag fixade som bäst, kom jag på att jag skulle
byta tavla över bardelen, då det inte riktigt passade med söta blommor
längre. Nu har jag alltså satt upp ett kort på Himself i bästa öldrickartagen...
Får se om det är BRA eller ANUS..... Lovar att rapportera om vilket senare......

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0