Förlust......

Tyvärr blev det förlust med 1-4! Måste däremot skryta över min dotter som
verkligen storspelade idag. Utan henne hade de förlorat betydligt större,
kan jag säga. Märks att hon är mindre rädd för att slänga sig, sedan hon fick
handledsskyddet av arbetsteraputen. Idag räddade hon till och med en straff!!
Kände mig väldigt stolt när man hörde "publiken" berömde henne en massa...
Stolta mamman kan dessvärre inte ta åt sig något av äran, eftersom hon
är det mest osportsliga som går i ett par skor.......

Kommentarer
Postat av: Malin Cicilia

Jag läser till lärare, förskola-lågstadiet. Har precis börjat men det är riktigt roligt :)

2008-08-31 @ 19:36:52
URL: http://malincicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0