Hårfager

Enligt den släktforskning som min käre storebror och kusin gjorde
en gång för länge sedan, visade det sig att vi är släkt med självaste
Harald Hårfagre!  Kul kul... (inte undra på att man fått en sådan kalufs)
Nåja, till saken hör, att jag inte för mitt liv skulle kunna tro att det skulle
innebära det skägget också! För så är det! Antagligen kommer jag ha
värsta pälsen när jag blir pensionär, eftersom jag för en tid sedan upptäckte
ett fjun på hakan! (ilandsproblem ni vet) Idag upptäckte jag 2!!!! 2 svarta strån
dessutom. Funderar på hur man går vidare med det här! Tänk er om man
blir senil i tidig ålder, och siitter med värsta skägget! Funderar på om man
ska skriva nån typ av kontrakt med nån yngre bekantskap, som ser till att
man är nyrakad all the time....            I lands problem var det ja!

Kommentarer
Postat av: Lindus

det är skönt med lite ilandsproblem emellanåt!!!! :D

2008-08-14 @ 23:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0