Hemma igen.....



Gick väl sådär idag! Positivt var ju att skadan ser fin ut, och det
är ju jättebra. Det negativa är att ortopeden tittade lite allmänt på Josse
och konstaterade att hon är överrörlig, precis som jag, och att värken
kommer på grund av det. Känns ju inte något vidare roligt, med tanke på
alla mina krämpor! Hur som helst skickar ortopeden en remiss till
arbetsterapin nu, där J ska få prova ut lämpliga skenor, som hon kan
använda vid ansträngning,  tex när hon spelar fotboll eller liknande...
Sen är det ju bra att detta upptäckts så tidigt, jag menar, själv fick jag veta det
för ett år sen bara. Hade jag vetat, hade jag ju kunnat tänkt lite mer, hur jag
ska använda kroppen på rätt sätt! Nu ska Josse även få sjukgymnastik,
och få övningar som är bra för just henne..... Det blir nog bra........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0