Jag är nominerad!



Gissa om jag blev överraskad idag, då jag fick se att Ulrika nominerat mig!
Hennes beskrivning av mig och min blogg gjorde mig jätte jätteglad! Hon
utmanar härmed även mig, att nominera mina 6 favoritbloggar!
Det ligger ingen som helst rangordning i detta utan de kommer bara rätt upp och ner.
Uppmanar Er att göra detsamma!

Nominering 1.
Helena Snackar
Min första riktiga kontakt här i bloggvärlden. En rolig och go tjej med skinn på näsan!
Har trots en svår tid, bevisat för både sig själv och andra, att hon dessutom är stark,
och klarar av det hon bestämt sig för att klara! Dessutom är det hon som får ta på
sig äran över min fina bloggdesign!

Nominering 2.
Mitt mirakel
Måste, trots att det är hon som nominerat mig, även nominera henne! En fantastisk tjej,
som trots motgångar och svårigheter i vardagen som blind mamma, försöker se saker från
den ljusa sidan. Berättar mycket och gärna om miraklet i sitt liv, sonen Jens... En människa
som får en att tänka efter både en och två gånger, innan man klagar på små banala ting.......

Nominering 3.
Chokolatefrog
En jättetrevlig och rolig tjej, som skrivar om allt mellan himmel och jord! Inläggen kan vara
allt i från skojiga, roliga, ärliga, allvarliga & sorgliga.... Läs själva....

Nominering 4.
En blondins bekännelser
Min kära vän Jenny, som skriver direkt från hjärtat. Är hon glad är hon glad, är hon
deppig så är hon. Ärligt! En otroligt sjuk humor som jag älskar, (hon skriver precis
som det låter) Har nyligen gått igenom stora sorger, men har äntligen träffat sin livs
HETING, som förvandlat hennes liv till en resa på små rosa moln....

Nominering 5.
Tro inte på allt ni hör
Ännu en kär vän till mig! Skriver till mångas förtret alltför sällan. Älskar att vara ute i
naturen och fotografera. En fantastiskt go, mysig och snäll människa, som jag är
glad över att fått lära känna. Hennes motto: "glöm dagens bekymmer, i morgon kommer nya...."
Adopterat mig som mormor till hennes blivande bebisar! Jippie!

Nominering 6.
Exxanimo 
Från hjärtat! Ännu en vän från "verkligheten"! Vi har känt varandra länge och kan prata om allt
mellan himmel & jord! En mycket mycket klok tjej, som för för tillfället är mammaledig, med världens
busigaste & sötaste bebbe, LIAM! Till hösten väntar både  1-årskalas och studier...

Vill ju även rekomendera följande bloggar som jag dagligen kikar in hos:
BjornesMagazin Kan inte beskrivas, måste upplevas......
Soffie69 En trevlig tjej, som lyckas med många intressanta inlägg....
KsChokladask Den här bloggen gillar jag också jätteskarpt......

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack snälla Malin, jag blev så glad för dina ord och nomineringen såklart! :) Roligt med nya bloggar att läsa.

Sköt om dig och stor kram!

2008-08-22 @ 19:57:38
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha, jag har nominerat dig jag med!!

2008-08-22 @ 20:33:36
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Annica

Grattis!

Jag försöker tro. Lovar!

Vissa dagar går det lättare än andra..

Natti natti!

2008-08-22 @ 20:38:54
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: bjorne

Inte konstigt att hon gjorde det,finns bara en

riktig ängel i bloggvärden.kram

2008-08-22 @ 20:52:56
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: soffie

Grattis till din nominering.

hoppas du får en bra helg

2008-08-22 @ 21:58:31
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Julia

*rodnar* Oj vad glad jag blev nu! Jag blev otroligt hedrad och nominerar faktiskt tillbaka, ända ifrån hjärteroten!

stor kram och trevlig lördagskväll!

2008-08-23 @ 21:26:17
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/
Postat av: // K :-)

haha, nu fick du mig allt att ramla av stolen!! Du är gó du!



Tack för alla spännande nya blogg tips ska börja beta av dem en efter en!



:-) Kram :-)

2008-08-26 @ 22:06:56
URL: http://kschokladask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0