Jag vill ha!!

En diskussion mellan mig och sambon vid frukostbordet gällde
att jag VILL SÅ MYCKET!! Jag vet, jag vill ha något, göra om något,
HELA TIDEN!! Listan kan alltid göras lång, men saken är ju den,
att man vill , inte riktigt är samma sak som att verkligen få göra! Jag kontrade lite med
att det är bra att ha drömmar och visioner, (ha ha, visst lät det bra?)
Försökte även göra en liknelse med hans stora golfintresse, hur
han VILL spela golf HELA TIDEN, men det tog sin lilla stund innan
han förstog hur jag menade. Jag menade att om jag bara får göra mina
projekt här hemma, så kunde han vara på golfbanan hur mycket han ville
under tiden. Han undrade såklart hur det då skulle bli tapetserat osv.....
Han har ju rätt... Jag kan göra mycket själv men INTE tapetsera, det vet jag,
för mamma och jag försökte oss så kaxigt på det, en gång för länge sedan,
och resultatet ska vi inte ens prata om. Då hamnade jag ju plötsligt i
beroendeställning, vilket jag inte alls gillar....  Frågan hur jag går vidare,
för just nu känns det som om jag måste smöra lite, i alla fall till tapeteringen
är gjord!                            .... hmmm ..... grubbel grubbel......

Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Du har juh så snyggt hemma hos dig på de få bilder jag sätt. Helt i min smak. :D

Vi måste juh ta vara på solen hehe jag åker utomlands snart så jag få hoppas att det är mer varmare och soligare i Kroatien :)

2008-08-23 @ 11:38:01
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jodå, jag vet vad det är. Jag tar en medicin, ett svagare sorts cellgift, på fredagskvällen och den äckelpäckel-medicinen gör att jag mår illa.

Men det brukar gå över efter några timmar.

Hoppas du får hjälp med tapetseringen. :)

Skulle kunna erbjuda mig att hjälpa dig men hoppsan hejsan, då skulle du få se ett mindre lyckat resultat. haha

Kram

2008-08-23 @ 11:53:05
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0