Ledig HELA helgen!!

Sådär ja! De 3 arbetsdagarna försvann med en himla fart, och framför mig
väntar i stället 3 lediga! Underbart! Det enda inplanerade vi har, är en fotbollsmatch
på lördag och ett 18-årskalas nummer 2,  på söndag! Denna gången är det äldsta
brorsans dotter som fyller...   Vad jag köpt, kan jag inte skriva, för det finns risk för att 
hon tjuvläser! Man kan aldrig vara säker!

Idag har det varit en bra dag på jobbet, trots att vi handlade åt 18 pensionärer, vilket
kan vara ganska jobbigt,många notor och plånböcker att hålla ordning på, sen är
det lite svårt att veta ibland, vad de menar... De kan bara skriva: skinka, sen vet man inte
vad det är för sort, hur mycket de vill ha eller någonting! Idag var det en tant som inte hade
pengar på kortet. Då stog man där, i värsta fredagskön, alla varor hade passerat bandet,
så hade jag inget att betala med. Lång näsa åt mig, suckar hos de kunderna efter....

När jag kom tillbaka till lokalen för att ha rast, hade jag sån tur att anhöriga till en av våra
pensionärer bjöd oss på smörgåstårta! Riktigt god var den också...... Lyxigt man har det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0