Min morgon outfit....

.... finns tyvärr inte med på bild, det var ingen som ville ta nåt kort!
(varför undrar jag?) Det är ju lite populärt annars med just outfits här
i bloggvärlden. Jag kan i alla fall berätta, att jag trotsade grannen som
såg mig, när jag stapplade ut med katten, klädd i vit top, med tryck av en katt
som dagrömmer, min stora goa morgonrock, sköna USA strumpor,
knallrosa crocks och som pricken över i, ett hårrufs som stog i alla
väderstrecken
! Tjusigt va? Ingen tog kort på denna vackra kreation,
konstigt tycker jag! Om inte grannen gjorde det i smyg så, för de var
redan ute och önskade mig en god morgon.......hmmm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycks om dagens outfit ( gårdagens ) www.pannas.blogg.se

2008-08-17 @ 11:55:36
Postat av: Helena

Haha, jag hade i alla fall velat se en dagens på dig i morse!! :-)

2008-08-17 @ 13:15:05
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0