Vad glad jag blev!!

En god vän till mig, som jag gick US-utbildningen tillsammans med,
har tagit ett, i mina ögon mycket bra beslut! Hon träffade nämligen en
man här på orten  för cirka 8 år sedan, lämnade allt för hans skull, och flyttade
de 30 milen hit för att leva med honom.. Allt var väl frid och fröjd i början, hon
gick utbildningen, och där kallade hon sig för min skolmamma, eftersom
hon är äldre än mig, hade sina barn långt bort och var mån om mig......
Vi hade jättekul ihop, och hon trivdes här. Sedan dess har mycket hänt, som
jag inte vill lämna ut här, men resultatet har i alla fall blivit att hon mått
fruktansvärt dåligt! Redan för 4 år sedan var hon nära att lämna denna man,
men han lovade att bättra sig. Uppenbarligen gjorde han inte det, för nu har hon
bestämt sig, hon flyttar tillbaka igen! Jobb har hon redan lyckats skaffa, och hon börjar
redan 1 oktober. En arbetskamrat träffade henne på affären idag, och hon hälsade mig
detta! Min vän hade fullkomligt sprudlat av lycka när hon berättade! Hon har ju faktiskt
både sin pappa, sina barn och barnbarn att tänka på, och nu ska hon bo alldeles intill dom alla!
Jag önskar henne lycka till med sitt nya och lyckligare liv!!!

Kommentarer
Postat av: Jen

Det låter som ett bra beslut att flytta tillbaka då. Vin blogg du har, kram

2008-08-28 @ 18:37:02
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0