Vilken härlig dag!



Den har gett mig fullt av energi! För det första träffade jag vissa arbets-
kamrater som jag saknat massor under semestern. Såna som bara är
helt underbara! Ni vet vilka ni är! Sedan kommer jag hem, blir så överraskad av mina
goa vänners födelsedagskomplott! Känns som jag firat något mycket större än
att bara fylla 39 år! När jag kommer hem från kvällspasset, fixar gubben fram
mat och dryck till oss, och jag har äran att äta tillsammans med HELA min familj,
vilket jag värderar högt, så det bara är en tidsfråga innan det är ett minne blott....
Som grädde på moset, sätter jag mig här vid datorn, och får läsa en värmande
kommentar från mina vänner Björn & Annsofie! Gud vad jag älskar att bara vara JAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0