Julklappar & möte....


Tänkte först skriva att jag inte fått så mycket gjort idag. Att jag bara softat....
Men egentligen har jag gjort en hel del, även om det inte varit så ansträngande.
Tvättat har jag gjort, , som vanligt när man är ledig, hunnit med ett möte, och lagat mat...
Men bäst av allt!! Jag har fixat julklappar! Japp, sittandes, helt still på skrivbordstolen,
så har jag lyckats ordna med många julklappar!! Jag säger bara: NÄTSHOPPING!!!!!
Vilket enkelt sätt att strosa omkring, jämföra priser och handla. Har i stort sett blivit klar
med julklapparna till både barnen och gubben i alla fall! Känner mig riktigt, riktigt nöjd!!!
Har gjort en lite busig sak idag också, som jag inte kan skriva ut här än, eftersom,
gubben kommer in och läser..  Och det är en överraskning! Berättar så snart jag kan....
Vad har Ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Hanneles jul

Låter nästan fuskigt enkelt...

2008-12-15 @ 21:48:01
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/
Postat av: Hanneles jul

fiffigt

2008-12-15 @ 21:51:33
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0