Senilpiller? -Ja, tack!!

Efter gårdagens inlägg, fick jag faktiskt jättemycket gjort! Sorterade papper, tvättade, dammade, dammsög och skurade golv och toaletter. Tog en liten promenad, bakade dubbel sats av mammas julkakor! Så nu tar jag bort det där med att jag var lat.Tvärtom, kände jag mig  jättenöjd när jag efter duschen,  kröp under lakanen och tittade på tv. Nu har vi kvar vårat underbara scheema tills 21 febbruari, då kollektivavtalet går ut, så nu gäller det att bara njuta av dessa 3 ledighetsdagar, som vi alltid har sammanhängande efter att ha jobbat 3. Nästa schema kommer inte vara i närheten av dett, tyvärr....

Idag har jag jobbat, och jag tror jag glömde kvar hjärnan på jobbet, för sen jag kom hem har jag bara varit helsnurrig! Åkte iväg till affären, handlade i godan ro, när jag sen letade efter nycklarna hittade jag dem inte, kommer fram till bilen, ja då sitter dom i! Tillsammans med husnyckel, andra bilnyckeln och nyckeln till jobbet! Inte bra! Åker till ett par bekanta en snabbis, när jag ska därifrån då glömmer jag väskan, fast att den stog mitt framför näsan på mig. Virrig och senil? Det är jag det.

Idag ska Josse ha tjejkväll, och har beställt mat till ikväll, hoppas man inte gör nån blunders och förgiftar nån eller nå´t!  Nu ska jag hjälpa mitt goa syskobarn att göra en blogg, sen är det duschen som gäller, innan jag slår mig ner i soffan med ett glas rött!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Oj, oj, oj !

Kunde ha slutat illa det där med nycklar och väska. Tur att allt fanns kvar. Hade det varit jag så hade allt varit borta - den turen har inte jag.



Ha en jättemysig kväll !!!

kramizar

2008-12-12 @ 17:38:52
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Kattis

Inte senil, bara lite mycket i huvudet.

Ha en skön kväll!

Kram

2008-12-12 @ 22:58:02
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Maja

Ja verkligen. Jag fullkomligt älskar Kevin. Han har förmågan att bli en riktig folkkär artist, en sån som passar alla.

2008-12-12 @ 23:44:43
URL: http://missmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0