Cyklat 1 mil!!

Sådär ja, då har man cyklat iväg på lite förflyttningsteknik igen då!  Skönt med en cykeltur, men dessvärre ändras inte stegräknaren alls! Trots att klockan är över 16, har jag bara fått ihop 1652 steg.... Blir till att dra ut gubben på promenad ikväll igen! Ganska skönt det med, man hinner rensa hjärnan, samtidigt hinner man prata om allt mellan himmel och jord. Inser att jag är riktigt lyckligt lottad, för trots att vi faktiskt hängt ihop i 25 år, trivs vi fortfarande väl i varandras sällskap! Till stor del tror jag det beror på att vi aldrig hindrat varandra från att göra vad vi vill! Han har sina, mestadels "sportsliga" intressen, medan jag hellre pysslar och renoverar, klämmer in någon vinkväll då och då, även om det var längesen sist!  Visst har man det bra?

Kommentarer
Postat av: Lisa

duktig :)

2008-02-21 @ 21:12:18
URL: http://Lisafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0