Igår....

...jobbade jag kvällen, tillsammans med Ananas-anna! Det var skoj, i alla fall för mig, för jag gillar henne skarpt! Kan hända,  så fick hon lite skavsår i öronen men det bjuder jag på, hihi.... När jag kom hem igår, hade ätit kvällsmat och duschat, satte jag mig vid datorn, skrev ett långt och riktigt bra inlägg, chattade lite, så plötsligt brakade alltihopa.... hela internet rasade från en sekund till en annan..... fick inte ordning på det föränn sent ikväll! Tydligen är det routern som gått sönder! Typiskt på ett sätt, tur på ett annat! Har ju sån där hem-pc, via jobbet, och kontraktet går ut den 10:e mars. Bara att lämna in den så får dom fixa det! Jobbigt att vara utan dator så länge! Får väl "fjäska" för tonårsdottern, kanske man får  låna hennes lite grann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0