Kusinträff?

Funderar på om jag ska fixa iordning en liten kusin träff för de "äldre" kusinerna i helgen... Alltså för mina barn och mina syskonbarn!  Vore så kul om de fick en bra kontakt, de bor ju så nära varann, och har den möjligheten... (Nathalie studerar i Kalmar) Själv har jag mina kusiner  60-70 mil härifrån, så ni kan ju räkna ut vad sällan det blir att vi träffas. Speciellt efter att mina föräldrar gått bort.....   Tänkte bara fixa lite mysigt, fixa lite mat, spela biljard, guitar hero, eller bar sotta och prata eller vad de nu vill.... behöver ju inte vara så märkvärdigt!  Tänkte passa på nu när Nathalie är här hemma på praktik, hon åker tillbaka på onsdag. Får se hur det blir, vore jättekul i alla fall....

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur går det för dig idag?...hittat några steg?...*L*
Själv är jag uppe i 4495 steg och jag är på väg ut en runda till...
Dina steg vill jag ha in senast 22:00 om kvällanra, hoppas det är ok...

2008-02-13 @ 15:19:56
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0