Melodifestivalen, deltävling 1



Att Amy skulle gå vidare, trodde jag ju redan innan jag sett bidraget, likaså E-type & The Poodels. Men en låt som jag gillade mycket var ju faktiskt Sussie Tappers låt Mirakel.... gillar ju svenska, bra texter som har något att säga... Men Christer Sjögren???? Huvva, säger jag bara, han passar inte alls in i sammanhanget, då skulle jag hellre se Michael M ta hans plats..... Nåja, jag kammade hem 4 rätt av 5 och är väl ganske nöjd ändå.... Vad tyckte ni om låtar och artister? 

Kommentarer
Postat av: Ap

Min musik lärare har skrivit sussi tappers låt :)
Svar: Okej, Ja texten är underbar :)

2008-02-10 @ 08:57:01
URL: http://humliis.blogg.se
Postat av: Haggan

Vi tyckte Sussis låt va den enda som var bra. Skam att säja men jag tror Balt-staterna med sina knepiga bidrag skulle gilla Christer S...

2008-02-10 @ 09:36:50
URL: http://hagganihusetbrevid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0