"Småfolket"

Idag ringde det på dörren, och in klev världens sötaste Moa, 3 år! I röd tomteklänning och ett brett leénde, ropade hon som alltid: -Här är jag!!!  Skojigt, har inte träffat henne ordentligt på flera veckor, men idag träffade jag henne på affären och hon ville komma hit och hämta lite "mink" = smink,  som hon skulle få...... Plockade ihop lite prover av läppstift mm som jag hade dubletter av..... Tur att man fortfarande säljer Oriflame! La allt i en rosa liten sminkväska, så hon har gått runt och målat sig hela eftermiddagen! Hon är ju så rolig....  Skiner som en sol gör hon också, hela tiden.... Idag råkade hon öppna dörren när "F" stog och kissade.... Då gick hon till sin mamma och viskade i hennes öra: -"F" har en snopp, men vi säger inget till dom andra, för de vet inget! När de skulle gå, så stog vi och skulle säga hejdå i hallen, när Moa skulle klä på sig ytterkläderna så sa  "F" till henne: - Nu har du allt satt fötterna i fel fot... Men Moa, hon har alltid svar på tal, så svaret kom snabbt: - Du vet väl inte hur mina fötter är!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej, just det inte kan man väl veta hur hennes fötter är..;-))

2008-02-25 @ 20:34:41
URL: http://www.alltiallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0