Sunda Malin

Vågen stog stilla idag, +- 0.... Kunde visserligen ha varit mycket värre, eftersom vi inte rört på oss tillräckligt, men sen har vi ju varit på kalas också..... Och så har det ju blivit lite fika!!  Denna vecka ska jag ta i med hårdhandskarna, jag lovar, sen blir jag ju så illa tvungen att gå/cykla, vare sig jag vill eller inte! "Gubben" kör ju till jobbet själv från och med idag, eftersom L börjat i Norge...... Lite omställning blir det naturligtvis, när man är van att ha bil varannan dag.....  Men kanske ger det lite resultat på viktnedgången istället? Hoppas det!


Ett minne blott..............................?

Kommentarer
Postat av: Madelene

kämpa på =)

2008-02-04 @ 13:14:37
URL: http://thediaryofm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0