Trött.....

Jobbade till 15 idag, cyklade hem, fixade mat, och det var precis som om någon ryckte ur proppen, för jag blev supertrött...... Då ringde M och fråga om dom kunde komma på kaffe...... Så då blev det fika & "synd", för de köpte med stora wienerbröd!! Sen blev det handling, och nu har vi precis ätit kvällsmat och tittat på gamla kort!  Man har nästan glömt att barnen varit så små... många söta kort, och många skratt blev det!  Funderar på om man ska hoppa in i duschen nu, och sedan direkt i säng! Börjar ju 7 i morgon, jag som knappt hinner när jag börjar 8, haha...  Sjusovare det är jag det!!


Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja jag har nu kommit upp i 19 900 steg! Jag har legat i dag! Hehehehehe...

God natt på dig!
Synd på wienerbröden! =(
/Sus

2008-02-11 @ 22:48:56
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0