3-årskalas

Så då har man varit på 3-årskalas! Underbara,  goa,  Moa fyller egentligen först  i morgon, men hade kalaset idag. När jag pratade med henne i telefon förut innan vi kom sa hon;  -Malin, ja ängtar efter däj!  Nästan så man får en liten tår i ögonvrån, faktiskt! Barn är ju så spontana och ärliga, man vet att de faktiskt menar det dom säger. I paket fick hon bara "kreativa" saker, eftersom jag tycker att leksakerna av idag, bara skrålar, allihopa.... nästan i alla fall!
Så hon fick pennor, ritpapper, färg, stämplar och pärlor! Vi åt en god,  rosa marsipanårta, men det goaste av allt fick jag när jag skulle gå hem... då säger hon; -löve jo... älkar däj! Puss & kram fick jag också, endast jag, om jag nu ska skryta, he he..... Jag älskar dig med Moa! Gulliga unge!
image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0