Det fungerade!!

Min efterlysning alltså! Först kom Maria, och innan kaffet runnit ner ordentligt så kom även Annika, Gabrel & Vendela! Jättekul! Det var jättelänge sedan de var här!  Vendela 4 år har bl a berättat för mig att hennes momor ska komma i  till dom med tåg från Hälsingland . Hon har visat upp 4 små fingrar och ett brett leénde, och förklarat att många dagar ska hon stanna. Sen har hon även förklarat för mig, att pappas, pappa,  och pappas mamma, är hennes farmor och farfar!  Så nu har man lärt sig en hel del, haha.....  Gabriel, som är 8 (?) har pratat om sina intressen och busat med katten! Det är så roligt  med ungar, de är så impulsiva, och roliga fast de inte vet om det! Som en annan liten kille jag känner, som jag alltid har kallat för lilla gubben sa till mig: - Du kan inte säga så! -Du kan inte säga lilla gubben.....!!  Kan jag inte?sa jag.... -Näää, för då är jag en häst!!! 

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0