Födelsedagar

I januari har vi många födelsedagar att fira! Det börjar redan den 12:e då Moa fyller 3 år. Undrar vad man ska köpa till henne? Vad gillar småflickor att leka med nu för tiden? Det kommer ju så mycket nytt hela tiden, och jag hänger inte alls med. Sen har vi ju en 40-åring att fira på måndag (14:e). Då är det U:s tur att bli firad. Vi har väl funderat fram och tillbaka på tänkbara presenter, men det är ingenting jag skriver här, IFALL hon är inne och tjuvtittar! Vet i alla fall vad T borde köpa till henne, om hon ska bli maximalt glad, så det ska vi tipsa honom om! Den 16:e är det så dags för svärfar, och om jag inte räknar helt fel, så är det faktiskt hans 67:e i ordningen! Sen har vi P som fyller den 20:e, 51 år blir det denna gången. Sen har vi ju bara lilla "Pål plutt" kvar då, som ska fylle 6!! Inte klokt, tycker precis hon blivit född! Åren går så fort! Så nu ska man ut och jaga lite presenter då... typiskt mig, som bara tänkte på mig själv igår, när jag sprang på stan mellan 9-13. Hade jag "tänkt" något så hade saken varit ur världen, men är man glömsk så är man! Nää, nu ska jag sätta fart igen....... Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Soffie

Har en 3åring själv och hon älskar att pyssla,köp pärlor så hon kan göra halsband.
Nellie gillar filmen Cars så allt som hör till den filmen är hon tokig i.
Lycka till med alla inköp.

2008-01-09 @ 17:02:58
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0