Fröken otur....

Idag har jag varit duktig......ett tag i alla fall!! Städat ur, och skurat kylskåpet, plockat undan runt omkring i huset, rensat klädkammaren, hängde ut mattor...  Varit riktigt "igång"... Plockade fram dammsugaren, men hinner inte dammsuga länge föränn jag känner in "ilning" längst ryggen, och PANG!!! Ryggen går knappt att räta ut och värker som bara den!!  Böjde och vred mig på nåt sätt, den här kroppen tål ju inte mycket!! Gissa om jag är grinig! Håll tummarna för mig nu, att det är mycket bättre i morgon bitti... please!  Ska se om jag törs lägga mig nu! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Aj... Hoppas det går över! Tänkte bara säga det också att om du vill ändra något med din blogg så har jag fått lite mer träning nu så jag gör det gärna ;-) Din var ju liksom den första förutom min egen.

2008-01-03 @ 23:14:16
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0