Hemma på permission....

......från jobbet alltså, sitter inte i "finkan" eller nåt, jag lovar..... Trött idag, IGEN!!! Snälla våren, kom hit, innan jag blir galen! Regn, rusk, sol, snö, storm om vartannat, ingen ordning alls på årstiden!  Minns när jag var liten, då var det snö på vintern, mycket snö, vi gjorde snökojor, stora och fina, som vi lekte med i flera dagar! Kommer det tillräckligt med snö för att "skapa" någor nu för tiden, så tinar det alltid bort, redan dagen efter! Konstigt!  På sommare var det alltid varmt, vad jag minns i alla fall..... Nu är det bara oordning på alltihopa! Jag vet, att jag är tidigt ute, våren står inte på tur än, JAG VET, men JAG VILL!!!  Som igår kväll, då var det 6 plusgrader & jätteskönt, kanske blåste det lite. När jag slog upp mina "gröna"  i morse, var det bara vitt överallt.... snöade som bara den, och nu, nu har det nästan smält bort helt på vägen, och solen skiner!  Stora "kakor" mälter och droppar ner från tak och träd. Vad är meningen? Knepigt! Och tråkigt inlägg, jag vet, men det irriterar mig bara... JAG VILL HA VÅR!


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill också ha vår!!!

2008-01-30 @ 13:57:53
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0