Inte nu igen.......

Ännu en sorg, ännu en person jag känner väl,  har förlorat en när & kär! Jag är så ledsen, jag vet vad det innebär, jag vet hur det känns, jag vet hur det är att inse att man aldrig, aldrig kommer återse den man förlorat.... inte i detta livet i alla fall..... Vi pratade ju om det i förrgår, om det fanns liv efter detta, om andliga ting helt enkelt. Inte kunde någon av oss då tro, att detta skulle hända....  Precis som J skrev i sin blogg.... man jobbar med gamla & sjuka, och varje dag får man höra att någon vill dö, att de inte har något liv osv.... Det är så orättvist! De som är yngre och så mycket kvar att leva för, de dör alldeles för tidigt! En dam vi hjälper ber vid varje besök att vi ska hjälpa henne att dö! Men sånt får vi ju inte göra.... Jag kan faktiskt tycka att vi behandlar djuren bättre än våra gamla & sjuka.... ser vi att djuret  lider, hjälper vi dem ju över.... en insomningsspruta bara, sen är lidandet slut. Men de gamla ska plågas in i det sista. Livet och döden är allt bra konstig.... Ibland undrar man ju över meningen med det.....  Tänker på er!

                    angel_01.jpg  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0