Julgransplundring

Under kvällen har jag haft julgransplundring! Herregud vad den barrade! Den var i stort sett helt "kal" när jag plockat bort alla kulor, glitter, ljus och andra "atteraljer"!! Inte en dag för sent med andra ord. Brukar aldrig kasta ut den före "tjugonda knut", men det är ju på söndag, så jag tänkte att det var skönt att få det gjort innan jag börjar jobba igen. Trist, det blir så tomt. Julgranar som glittrar & glimma är bland det vackraste jag ser! Men, men, ett år går så snabbt, snart står där en ny!

Kommentarer
Postat av: mulla-gulla

Surrogat för rödvin=öl kanske?
Känns helt ok. Känner för att driva med IOGT-NTO gubben på gatan, förslag?

2008-01-08 @ 22:33:13
URL: http://hagganihusetbrevid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0