Lördag!

Idag så har jag jobbat till 16. Efter jobbet tog jag en promenad och mötte upp "gubben" vid hockyhallen, vi gick till affären & handlade och promenerade sedan hem,  så jag har "skött" mig idag med! 11 000 steg visade räknaren när jag la av mig den efter duschen, så lite fler lär det ha blivit under kvällen.  I morgon ska vi till syster yster för Eelie fyller  6 år! Ska bli extra kul, eftersom Nathalie kommit hem från Kalmar! Ska passa på att väga mig på Peppes nya våg, som han fått eftersom dom ska vara med i "du blir vad du äter" i mars. Den vågen mäter hur mycket fett du har på kroppen, så den bistra sanningen lär bli ett hårt slag! ,,,,, När vi käkat, kom Jonas, så nu är det biljardturnering där nere. Funderar på om inte jag ska ha en tjejturnering snart, som omväxling till alla gubbar som kommer och går..... Ska klura lite på det.......   Flera av arbetskamraterna är sugna i alla fall.... Idag har jag börjat med en ny oljemålning, lyssnat på musik, och mina egna tankar, tillsammans med lite vin. Är ju ledig i morgon, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0