Pysselsugen.....

Idag har jag varit riktigt duktig... gått på en förmiddagspromenad, och en kvällspromenad! Till och med "gubben" har tagit på sig stegräknaren nu, ha ha... nu blir det en inbördes kamp, tror jag.... Har städat lite lätt också, men nu på kvällen blev jag riktigt pysselsugen, så nu sitter jag och försöker tillverka lite smycken. Sen går jag och funderar på vad jag ska måla för motiv på duken jag har hemma! Får se vad det blir! Slänger självklart en liten blick på "Design Simon & Tomas"  också, fast det inte var något i min smak idag! Snart väntas Cityakuten, sen är det dags för läxförhör nr 2, J har nämligen prov på onsdag!  Tjao!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vadddå, brukar in du ha karlar i ugnen då...? :-)

2008-01-14 @ 21:06:10
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Malin

Haha... nää, jag brukar "grilla" honom på andra sätt! Hur kommer det sig att du inte är med bland de mest aktiva nu?

2008-01-14 @ 21:47:11
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0