Snön faller...........

Idag är det så vackert ute! Snön har täckt väg och backe, och snöflingorna från ovan letar sig sakta dit dom med! Finns inte tilllräckligt mycket för en snögubbe än, men man vet ju aldrig...... Klart jag ska göra en om det går! Får väl göra som AnanasAnna vänta till mörkret faller, och ställa mig på ett säkert ställe skymt från vägen! För några år sedan, kunde man ju skylla på barnen, men nu är de ju 13 och 16 år, och skulle aldrig tillåta mig göra det! Men förresten... visst, jag är 38 år, men jag kan garantera att det är "bara" på papperet! Kan vara väldigt barnslig ibland! OM JAG FÖR NÖJES SKULL GÖR MIG EN SNÖGUBBE; SÅ  GÖR JAG DET!! VAD FOLK ÄN SÄGER! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0