Städat bort julen....

..idag har jag börjat lite smått med att städa bort julen. Köket är helt klart, förutom gardinerna då, men tänkte inte göra någon större ändring än, eftersom vi snart ska greja lite med köket. Det är ju inga "tomtegardiner"jag har, utan, mörkröda, köksrutiga gardiner. Tanken är att vi ska öppna upp lite grann, med en bardisk, in mot vardagsrummet. Tror att det kommer att bli jättebra. Har lite småideér, vi får se hur det går att lösa..... En idé är ju att sätta en sådan där brun gammal "balk" i taket där vi öppnar upp. Ev ha spotlights i den Sen har jag även önskemål om ett sånt gammeldags  förvaringssystem för mjöl, socker osv  som bilden visar här nedanför. Gillar ju den lite lantliga stilen!  Vi får se, vad min kära sambo tycker också!  Vad det gäller julpyntet, så är hallen och allrummet uppe färdigt också, men fy, så tomt det ser ut och känns!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0