Vart tog dagen vägen?

Har som sagt krånglat med installation av nytt virus program idag, och allt bara körde ihop sig, hela tiden! Mitt tålamod är prövat till den yttersta gränsen, och det var nära att grannen fått sig en dator... flygandes ur vårt fönster! Tror dock, att jag rett upp det hela nu! Glömde bort att äta lunch idag t om... Inte bra! När jag höll på som bäst, kom M förbi och ville ha lite kaffe. Efter fikan tog vi en promenad,så nu har  jag har nyligen kommit hem! Här ska lagas mat, för nu är jag vrååål hungrig! Tjingerling!

Kommentarer
Postat av: Fredde

jobbigt med antivirus program ibland... hade också problem innan!

2008-01-16 @ 15:49:14
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Fredde

fast det ska komma i detta nummret av Tove Hem & Tärdgård har dom sagt iallfall... nu ska vi åka till Stockholm!

2008-01-16 @ 17:17:31
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0