Virus......

.....i datorn!! Jag med min stora trut! "   -Jag klarade av datakrånglet alldeles själv, efter typ 5 timmar vid datorn!" Ha! Pyttsan heller! Innan jag la mig i gårkväll, fick hela internet ett vansinnesutbrott, och till slut fick jag bryta strömmen! Misstänker att det är något virus som slår ut virusprogrammet, för ikonen ligger inte längre kvar nere i listen, och det kommer upp varningsmeddelanden, alldeles för ofta om en Trojan.Dropper.win32.Agent.dgaNÅGON som känner till detta? NÅGON som tror att jag kan ta bort det själv? Måste jag lämna in den på service?


Kommentarer
Postat av: Helena

Uj, inte roligt med virus... Hoppas att det löser sig. När det gäller barnen i våran säng så är jag ok med att det kommer på natten, bara de somnar i sin egen och klarar av att somna om när det kommer till oss. Det gör Ellen men säkert inte Maya, skulle kunna tänka mig dock att Maya kan sova hela natten i sin egen säng utan att komma till oss, hon har ju sovit så himla bra ända sedan hon föddes vilket Ellen inte började med förrän hon var två eller något.

2008-01-17 @ 11:23:46
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0