Datafnatt & värmebölja

Kan ju börja med att säga att min dator, likt resten av min familj
börjat göra precis som den vill...  Den stänger av sig, fram och tillbaka hela
tiden och jag blir snart tokig på både den och den tryckande hettan som
råder i landet för tillfället! Har ju kalas på fredag, och jag har inte orkat gjort ett
endaste dugg! hela huset förfaller tror jag! Pinade mig iväg till ÖB idag i alla
fall, på jakt efter partytält och parasoll, men kom naturligtvis hem med jordens
alla prylar utom just detta! Nåja... Alkohol och snacks finns klart här hemma nu i alla fall!
Ska försöka fixa resten, det vill säga maten i morgon eller på onsdag! TACK till Björne
som med eller utan frugans vetskap  lovat ut goda råd angående maten! Tacka och bugar, men jag
tror att det löst sig i alla fall, och jag tror ingen kommer att gå varken törstig eller hungrig
härifrån! Tydligen växer det rosor på asfalten också, för hör och häpna, jag har badat både
igår och idag! Det ni! Hör inte till vanligheterna med en sån som mig kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Julia

Huva, det är samma här! Bad är inte min favorit, och ska jag bada får jag antingen vara överkokt eller så ska det vara ljummet i vattnet... Men även jag har badat, och nu ikväll har till och med jag plaskat med familjen i den nya poolen från ÖB, fast så värst varmt var det ju inte förstås...

Kram!

2008-07-29 @ 00:20:07
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0