Från bok till bak.....

Hastigt och lustigt byter jag ut o:et mot ett a, och det blir
istället en bakdag för oss! Orsaken var ju lite sorglig, Josefines
 kompis är ledsen eftersom de var tvungen att avliva deras lilla
husdjur som hastigt blev sjukt. Då ville Josefine försöka muntra
upp henne lite, och satte igång och baka en kladdkaka som hon ska åka dit
med. Just nu är hon och köper lite sommarläsning till henne också...
Hoppas det hjälper lite med omtanken i alla fall... Det luktar så gott i
hela huset, så lusten för bakning drabbade även mig. Får se vad jag
åstadkommit innan dagen är till ända.....

Kommentarer
Postat av: Helena

Har ju glömt att svara på din fråga ang när jag börjar jobba, 1 september är det dags, schysst 34-årspresent till mig själv alltså :-)

2008-07-08 @ 08:12:20
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: soffie

Å va goo hon är som muntrar upp sin kompis så.

hoppas du fick dej en bit av den goda kakan:O)

2008-07-08 @ 20:34:42
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad mysigt med bakdag. Och en sån rar unge du verkar ha!

Jag har också bakat idag, men det blev bara frallor. Gott att ha i frysen.

Härligt med lite semesternedräkning! Jag har ju semester den här veckan med lillan, men så ska jag jobba nästa vecka (låååånga dagar, det är ju Gothia Cup och vi har väl en sisådär 200 pers sovandes i huset och ytterligare 600 som duschar hos oss) men SEN är det den riktiga semestern på tre veckor, hela lilla familjen samlad. Ska bli skönt! Har ni några kul planer?

Kram!

2008-07-08 @ 21:35:10
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/
Postat av: Julia

Nej, inte direkt. Kanske en dagstur till Bakken med mina föräldrar, någon sväng till Svägerskan i Jönköping om jag har otur. Men annars inget. Blir ju Mallorca i september och finanserna är inte direkt feta nu så vi får ha budgetsommar...

Kusten är givetvis ostkusten eller? Annars är ni alltid välkomna på fika på Bästkusten! ;-)

2008-07-08 @ 22:39:21
URL: http://chocolatefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0