UTMANAD!

Jag har blivit utmanad av JULIA

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Kolla att sonen har med sig allt som behövs för några dagar på kusten!
Han åker nämligen dit en dag före oss, med sin faster och familj!
2. Packa till mig själv, och kolla att gubben och dottern har med sig det de behöver!
3. Hitta lämplig ursäkt för att föreslå hämtmat istället för hemlagat idag!
4. Städa kattlåda och kaninbur!
5. Raka benen IFALL solen kikar fram på kusten!


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hade ganska små barn, 3 och 6 år, en gubbe som jobbade i Norge, själv gick jag
i skolan, debuterade inom vårdyrket. Var i Funäsdalen på semester, vilket jag dessvärre
inte varit sen dess, men skulle vilja återkomma till! Paradiset på jorden! Hade min mamma
kvar i livet, som jag med ett kärt nöje pysslade om eftersom hon var MS-sjuk....

Vilka platser har du bott på?
Endast på 2 småorter i värmland!

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Hjälpa utsatta barn!
2. Öppna eget drömboende för äldre, där allt som ger
livets sista år, glädje och njutning ska finnas!
3. Ge mina barn ett ordentligt starkapital
4. Köpa ett eget hus till min goa brorsa och hans son
5. Ta vara på dagen, njuta av livet, och göra det som jag känner för just den dagen....

Jag utmanar Anna, Jenny, Helena & 2 andra frivilliga, eftersom jag inte känner så många bloggare......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0