Du behöver inte......

....hämta mig, stog det på sms:et jag precis fått av Josefine!
Hon skulle få skjuts hem! Satt nämligen och var beredd att rycka
som chafför... Sms:ade tillbaka, nyfiken som jag är, och frågade lite
försiktigt om hon hade det roligt, och jag fick till svar att det var det
verkligen, och en finurlig smiley... Jaa, då är det bara att hoppa i bingen
och vänta tills hon kommer hem då. I morgon bitti väntar själva avslutningen
      och lövat traktorsläp.....                                      "I denna ljuva sommartid....."

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att du haft en fin kväll! =)

2008-06-13 @ 00:43:51
URL: http://blooondiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0