Examen & papparazzi......

               

Idag har det varit fullt upp! Städat, fixat tårtor, strykit examenskläder,
tvättat, lagat mat och "fixat" med tonårsdottern!
  Hon är ju i vanliga fall
en riktig "sporttjej", omålad och naturell. Men idag var det dags för bal,
eller rättare sagt, examensfest för alla 9:or. Som vi vet kom hon ju på, så
sent som för en vecka sedan att hon verkligen skulle ha en finare klänning
till ikväll!  Tror att det är närmare 10 år sedan hon hade klänning på sig sist,
så jag har verkligen varit förväntasnsfull, det ska jag erkänna.  Så idag var
det då dags, klänningen åkte på, så även lite make up! Gissa om jag tycker
att hon blev vacker! Ett litet smycke fick hon av oss i förskott, skulle väl egentligen inte
fått det föränn i morgon, men jag kunde inte hålla mig! Syster yster med familj
kom, så även svägerskan och kusinen på storebrors sida.. Alla ville se J i
examensklänningen, och det blev värsta fotograferingen här utanför!
Hoppas nu alla 9:or får det jätteroligt på festen, och att de bär
med sig ett minne för livet...



Kommentarer
Postat av: N

Gud vad den tårtan såg god ut!

2008-06-13 @ 16:14:24
URL: http://privateinvestigation.blogg.se/
Postat av: Ella

Vad fin hon var!

2008-06-14 @ 20:24:27
Postat av: PS

Denna då?



www.student2009.nu



2009-04-27 @ 13:41:41
URL: http://www.student2009.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0